Widzimy dokładnie
Jak działa rynek mediów
Dowiedz się więcej
Wiemy dokładnie
Jak ułożyć media plan
Dowiedz się więcej

Strategiczne, dedykowane
planowanie mediów

Zapewniamy pełną obsługę mediową, w tym dogłębne analizy sytuacji marki, rynku, grupy docelowej. Rekomendujemy najlepsze kanały komunikacji dopasowane do strategii, optymalizujemy budżet reklamowy, oraz co jest podstawą naszego funkcjonowania, efektywne planujemy i kupujemy media.

Badania mediowe,
produktowe i konsumenckie

Fundamentem naszych działań jest diagnoza sytuacji marki na rynku, obserwacja konsumentów, ich potrzeb i oczekiwań. Na tej podstawie tworzymy najbardziej odpowiednią strategię dotarcia. Posiadamy dostęp do wszystkich dostępnych komercyjnych badań marketingowych.

Kreatywny
i doświadczony zespół

Zatrudniamy praktyków z doświadczeniem w pracy po stronie Klienta, dostawców mediów, jak i plannerów mediowych w wieloletnim doświadczeniem w marketingu w Polsce i za granicą. Tworzymy kampanie reklamowe tylko z najlepszymi specjalistami.

Badania mediowe, produktowe i konsumenckie

Fundamentem naszych działań jest diagnoza sytuacji marki na rynku, obserwacja konsumentów, ich potrzeb i oczekiwań. Na tej podstawie tworzymy najbardziej odpowiednią strategię dotarcia. Posiadamy dostęp do wszystkich dostępnych komercyjnych badań marketingowych dzięki czemu mamy możliwość tworzenia dogłębnych analiz opartych na wiarygodnych danych.

Nielsen Audience Measurament

Radio Track, Net Track, PBC, TGI

Megapanel

Badania i narzędzia

Dodatkowo, posiadamy szereg unikalnych narzędzi wspierają pracę media planerów. Są one pomocne przy optymalizacji rozważanych scenariuszy mediowych. Usprawniają proces planowania i zakupu mediów oraz monitoring realizacji kampanii. Do każdego powierzonego nam zadania podchodzimy z największą starannością.
Badania mediowe, produktowe i konsumenckieBadamy i analizujemy nie tylko dopasowanie i efektywność kanałów komunikacji, ale także skuteczność kreacji, kondycję i postrzeganie marek oraz wpływ inwestycji na pozycję rynkową.
Nie da się przeprowadzić skutecznej kampanii bez odpowiednich badań i analiz.