Strategiczne, dedykowane
planowanie mediów

Zapewniamy pełną obsługę mediową, w tym dogłębne analizy sytuacji marki, rynku, grupy docelowej. Rekomendujemy najlepsze kanały komunikacji dopasowane do strategii, optymalizujemy budżet reklamowy, oraz co jest podstawą naszego funkcjonowania, efektywne planujemy i kupujemy media.

Badania mediowe,
produktowe i konsumenckie

Fundamentem naszych działań jest diagnoza sytuacji marki na rynku, obserwacja konsumentów, ich potrzeb i oczekiwań. Na tej podstawie tworzymy najbardziej odpowiednią strategię dotarcia. Posiadamy dostęp do wszystkich dostępnych komercyjnych badań marketingowych.

Kreatywny
i doświadczony zespół

Zatrudniamy praktyków z doświadczeniem w pracy po stronie Klienta, dostawców mediów, jak i plannerów mediowych w wieloletnim doświadczeniem w marketingu w Polsce i za granicą. Tworzymy kampanie reklamowe tylko z najlepszymi specjalistami.

Na dynamicznie zmieniającym się rynku mediów i w obliczu stale pojawiających się nowych form i narzędzi reklamowych, konieczne jest zapewnienie Klientom kompleksowego podejścia do planowania i realizacji strategii marketingowych.
Nasza oferta obejmuje zarządzanie procesem komunikacji marketingowej, od badań, poprzez strategię, aż po realizację kampanii reklamowej w mediach.
Niezależnie od tego czy nasz Klient jest globalną korporacją, czy podmiotem lokalnym – zawsze z taką samą uwagą analizujemy jego potrzeby. Równie sprawnie projektujemy kampanie wysoko, jak i niskobudżetowe
W działaniach na rzecz Klientów naszym celem jest przede wszystkim znalezienie właściwej proporcji pomiędzy wysokością zaangażowanych środków a maksymalizacją efektów. Media, w których działamy: Telewizja, Prasa, Radio, Internet, Outdoor.

Wykorzystujemy nowe media i niestandardowe kanały dotarcia do konsumentów.

Planowanie i zakup mediów

Planowanie mediów i zakup mediów: prasa, radio, telewizja, internet, reklama zewnętrzna (outdoor); Planowanie mediów zarówno ogólnopolskich jak i regionalnych.

Optymalizacja budżetów. Strategie doboru kanałów komunikacyjnych analiza czynników wyznaczających odpowiedni i optymalny wybór. Marketing w internecie.

Opracowywanie strategii medialnych.

Analizy otoczenia reklamowego: skuteczność różnych rodzajów mediów; zachowania konsumentów, aktywność reklamowa firm i marek.

Administracja kampanii.

Analizy post-campaign.

Analizy działań konkurencji w mediach szacowane faktyczne wydatki netto.

Posiadamy szeroką wiedze z zakresu tworzenia modeli ekonometrycznych pozwalających znaleźć zależności pomiędzy elementami marketingu mix (4P), a sprzedażą.

Prowadzimy również konsulting mediowy:

Analizy rozwoju i trendów na rynku mediów w Polsce.

Raporty na temat rynku mediów w Polsce na bazie szacowanych realnych wydatków na media netto.

Analizy potencjału reklamowego wybranych typów mediów.

Doradztwo w zakresie efektywnego wykorzystania sponsoringu i product placement.